7 Aralık 2013 Cumartesi

YENİ TOHUM, YENİ YIL, YENİ DİLEKLER...


    Bu gün http://atalet.blogspot.com/ sahibi Atalet hanımın paylaşımından öğrendiğim şekliyle limon çekirdeklerimi ektim. Bundan sonra heyecanla filizlenmelerini bekleyeceğim.
     Yeni yıl yaklaşırken öyle iyi geldi ki bu paylaşımı Sandy Tolan'ın Limon Ağacını okuduğumdan beri aklımın bir köşesinde hep limon fidesi alıp büyütmek ve onun o mis kokusunu duymak vardı.
     İnsan çok arzu ettiği halde küçücükte olsa bazı şeyleri  yapmayı öteleyebiliyor.  Gerçekleştirdiğinde ise, isteği ile birlikte başka şeylerin duyumsamasında da farklılıklar yaşıyor. Aynı benim bu gün hissettiklerim gibi...
     Yeni yılla ilgili iyi ve güzele dair hislerimi, dileklerimi ilk defa bu  kadar erken yaşadım. Ve bunu sizlerle paylaşmayı arzu ettim.
     2014 tüm dünyaya barış, bolluk,bereket, sağlık ve mutlulukla gelsin!


02.02.2014  :)



  
   
    ( Okumayı sevdiğim kadar yazmayı da sevseydim diyorum bazen. Aslında seviyorum da, zihnimde yazdığım müddetçe! İş satırlara dökmeye geldiğinde fena halde kestirmeci oluyorum, ne yapsam da sonucu bağlasam, tamamlasam düşüncesiyle dört nala koşturuyorum aceleyle.  Aslında söyleyeceklerim, paylaşmak istediklerim içimde birikip yığınlara dönüşüyor çoğunlukla. Ama umutluyum, uzun ve daha başka konulardaki yazılarımda  da buluşacağız sizlerle :) )
   

       

4 yorum:

  1. Güzel bir limon ağacınız olur inşallah.Bu hafta sonu aynı işlemi ben de yapmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Umarım sizinde mis kokulu bir ağacınız olur :)

      Sil
  2. Tüm güzel dileklerinize katılıyorum .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güzellikler hepimizin olsun :)

      Sil

Translate